11.11.08

Th not T

I pulled myself out of the bed early this morning just not to miss my 7am graduate school class in Data Mining. I made it on time only to realize that it is scheduled on Thursday not Tuesday (today). I laughed my self out hardly for the disorientation. Well I’ll just have to wake up early on Thursday again.

19 comments:

Anonymous said...

Excited at ang sipag kasi eh. Hehehe.

Abou said...

ha ha parekoy wats happening with u ha ha

Abou said...

ha ha parekoy wats happening with u ha ha

Fjordan Allego said...

hahaha ayos lang yun.. grabe napakasipag ah! hahahaha..

http://fjordz-hiraya.blogspot.com

Anonymous said...

agree!nice mark.goodluck sa studies.=)

dazedblu* said...

Haha, tht wuz screw man, anyways goodluck on thursday... xD

Gian Paolo said...

Haha. ang hilig mo sa first class joketime. :))

Aethen said...

@abou - parekoy, sabog ako kanina (hindi na naka-shabu ha). sana nga natulog nlng ako. hay.

Aethen said...

@fjordz - hindi kasipagan yon medyo may katangahan lng ako now. hay. pero masaya tawanan sarili mo. subukan mo. masaya ang feeling. baliw lng cguro ako. :P

Aethen said...

@Anonymous - salamat. sana magpakilala ka naman. God bless din.

@dazedblu - it was screwed talaga kanina. haha. pero anyways, masaya naman araw ko. thanks for visiting dude.

Aethen said...

@gian paolo - Oo nga eh. excited kasi parati sa first day of class, nakakatawa tuloy ang mga nangyayari.

btw, thanks for the referral sa ACM membership.

feRn said...

hahaha! ayan kasi masyadong masipag tsaka excited. tsk tsk tsk! hehe LOL!...

sho said...

here am i lacking sleep n needing more but I cant after returning fr Manila and u r oversleeping! Yeah I'm back. Haha.

Aethen said...

@fern - I don't know if excited ako or Sabog lng talaga that day. Hay. Thank you for visiting my blog.

Aethen said...

@sho - you should have told me that you're here in Manila because I want to meet you in person. Anyway, I am minimizing now the number of hours of my sleep. I'll be juggling my studies and work starting next week. This will make me more productive.

Anonymous said...

nagwowork na ngayon? san? gudluck sa career mo.

Aethen said...

I'll start my work on Monday at WorldPartner Inc. as Junior Software Developer. Exciting nga eh. :D

btw, Hu u? :)

REDLAN said...

kala ko tungkol sa pronunciation ang t or th. kasi naman naalala ko ang commercial ni sarah ng belo. lol

Aethen said...

hahaha. oo nga noh! Salamat sa pagbisita ulit sa akin blog, kuya Red!